Direktlänk till inlägg 5 april 2009

Vi var ute och hojade igår...

Av Annica Sterneling - 5 april 2009 11:03


... och som vanligt var det helt jäkla UNDERBART !!! Nu är det vår...

Hade en sån kanonlördag igår. Den började lite segt, mådde lite halvtaskigt men så for vi till Kimstad i solen sken. Så hojade vi... men på vägen hände en grej, baklyset lossnade och la sej mot bakdäcket. Det slog och dunka, nummerplåten åkte in i hjulet och lyset brann typ upp. Cool som han bara är Micke, tejpade han upp lyset och stoppade skylten i väskan, sen fortsatte vi våran första hojtur för i år.

Vi hade ett allvarligt samtal igår oxå DoofusMikael och jag, idag känner jag mej så lycklig. Jag är ju en tänkare och funderare men å andra sidan kan man inte alltid bara tuffa på i sin egen takt heller och vara lite... "bufflig".

Våra diskussion igår kändes behövlig, jag fick sagt saker jag haft inom mej länge och jag fick massa bra svar. Svar som jag behövde.

Dagen idag då... ja, just nu ligger jag på loftet i husbilen med kissen spinnades brevid mej. Han är så häftig lilla Nasse, han finner sej i att hänga med överallt. Husbilen känns som han verkligen tycker är spännade. Ska väl tuffa hemåt i eftermiddag, vi har tvättstugan klockan fyra... ett nödvändigt ont. Sånt som MÅSTE göras. Annars blir det nog inte så stora utsvävningar idag.


Här kommer lite bilder från i torsags när hundarna och jag var på promenad och spår i skogen...

Zenta har alltid så mycket att lukta på så han kan inte ens sitta stilla när han bajsar utan luktar runt även då.

Svennis luktar runt, han cirkulerar mest runt sin mamma, även i skogen.

Den här delen ser man mest av Zenta då...

Men så klart ropar matte GODIS kommer han och sätter sej så fint... sen snabbt iväg igen.

Har du godis till mej med mamma ?


Är du färdig snart ?

Här letar Svennis efter en speciell kotte som hade trillat ner från den sten som vi satt och fika på.

Här har han hittat den bland alla andra kottar, men det fattar man ju att det är viktigt att det blir rätt kotte !

Får man smaka lite macka eller ?


Så var HON med på bild oxå... den riktiga skogsmullan... trött och dan mitt på morgonen.

Så till slut, mattes snygga stoltheter...

Spårningen gick så där men vi hade en mycket trevlig promenad och stund i skogen, jag och mina älsklingar. Det var huvudsaken.


Nu ska jag gå och vara lite social... ha en bra söndag allihop !!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards