Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Allt är ju valfritt....

Av Annica Sterneling - 16 april 2009 22:05

....precis som Östersjön !

Nja med det vill jag säga att idag kommer en massa kort på mina älsklingar igen och den som tycker det är jobbigt behöver ju inte läsa min blogg.

Idag har varit en blandad dag, jobbigt med Fonus och saker som sak bestämmas i och med Unos bortgång. Leffan mår så där med all rätt men tyvärr är han man och säger inte så mycket, men det märks. Och det kommer nog efteråt, han brukar prata om jobbiga saker när det "gått över" eller hur man ska uttrycka det.


I eftermiddag packade vi en fikakorg och for till Rydskogen. Trevligt med lite andra områden, man går och harvar på samma ställe jämt annars.

   

Kolla Svempas ögon... Snacka om att han är misstänksam. Han trodde att han var kung över hela gräsplanen, så fort det kom någon blåste han upp sej och blev minst ett lejon. Ha, ha, ha... Mina nya dojor ficka jag med på bild oxå. Dom kostade lite mycke men jag behöver ett par fotriktiga skor med tanke på så mycket som vi promenerar på jobbet. Och sköna är dom !

Kolla kungen...

Och ge fan i min pinne, va !

Ja just det, Kjelle var med oxå. Här visar han Svennis hur man SKA bete sej med pinnar...

Min aldelles egna UNDERBARA Zen.

Så glad...

Kolla busungen... kolla tungan och ögonen. Han liknar toker i dom sju små

dvärjarna.

Så fick väl Leffan tag på kameran... hmmm... men man kan ju inte vara vacker jämt. HA HA HA HA HA HA HA HA HA !!!!

 Kolla här vilket fint kort !! Det har jag som bakgrundsbild på min dator nu. Magnus Carlsson fick faktiskt maka på sej...

Kolla som han sitter Zenta...

Min lilla NalleBjörn hos sin husse.


I helgen ska vi åka till Eksjö och hjälpa pappa att flytta. TyvärrCrying 2... ska jag inte ha med ett enda djur. Det kommer att bli asajobbigt... men det blir bäst så. Slipper man tänka på dom och känna ansvar. Tur jag har underbara vänner som ställer upp på oss. TACK ! Bow Down Before You

Nu ska jag knyta mej, ska jobba 7,00-18,00 innan vi drar till Småland.

Trevlig helg !








 
 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

19 april 2009 23:40

Men det var inte sant men det var inte sant för lilla tumlarn är en val!Hahaha...

Snygga dojjs! klart man får ge lite mer om man ska ha bra på fötterna helt riktigt!

Zenta är ju bara för go på bilderna!
Kramis!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards