Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Så var måndagen avklarad...

Av Annica Sterneling - 15 februari 2010 20:52

Ny vecka, nya utmaningar, nya möjligheter...

Imorron skulle jag jobbat heldag på jobbet men jag har jobbat så himla mycket sista tiden så jag unnade mej en semesterdag. OCH det ska bli helt underbart.

Imorron sak LillNasse Bus...  

...åka till Jägarvallen och vaccineras. Det ska bli spännande för det är ett tag sen han var ute och luftade sej.

Ska åka en sväng till Clas Ohlsson, har kollat in ett "bord" till laptoppen, den blir ju så himla varm när den står på bordet. Här om dagen stängde den av sej själv för att den var så varm. Hittade en tuff lampa oxå som man kopplar i USB utttaget, sen är det en böjbar arm som man har över tangentbordet, så ser man perfekt. Alltid skönt när man slipper koppla en massa andra sladdar bredvid.


Jag har haft helt fantastiska jobbdagar sista tiden. Samtidigt som det fått mej att börja fundera en massa men det är alltid intressant.


I lördags hade vi förlovningsdag, vi började med ett skönt avkopplande bad...

  

... med tända ljus och en värmande wiskey till. Men vi badade INTE ihop den här gången.

  

Skål älskling !

Vi åt bakad potatis, vitlökscampinjoner och kotletter. Ett glas rött till det... sen somnade jag klockan halvtio... kanske mindre romantiskt men vi hade det trevligt så länge det varade   . Tolka att som ni vill...


Pejje kom inte i helgen, han har snöjouren och det var egentligen meningen att han skulle varit ledig i helgen men så fick han rycka in och sånt är ju livet. Och det kommer snart en ny helg som vi siktar in oss på istället. Och dessutom är jag helt ledig nästa helg så vi kommer att få mycket mera tid att rå om varandra då istället, plus att nu har jag ju det framför mej, att Pejje ska komma, inte bakom mej...

Har läst lite Kaj Pollac, något har visst fastnat i mitt sätt att tänka...  


Nu ska jag knalla med hundarna en liten kvällsrunda, dom har badat ikväll men nu ska dom väl ha torkat. Godhy Nighty everyone ...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards