Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Nu är det väl på tiden att jag skriver lite....

Av Annica Sterneling - 26 oktober 2010 13:50

  

Min älskade lilla Morris har varit så sjuk ! Han opererade igår, det var en böld som kom från kindtänderna. Allt gick bra men framtiden är oviss, veterinären sa att om det börjat med bölder kommer dom ofta tillbaka och hans hörntänder hade vuxit genom kindbenet, men vi ska kämpa. Massor !

Idag är han piggare, ätit lite på egen hand men jag stödmatar flera gånger om dan, han har t o m skött magen mer normalt än han gjort på flera, flera dagar.

Så mamma är SÅÅÅÅÅÅÅÅ lycklig, mitt älskade lilla barn. För hur dumt den är låter i vissas öron så är mina djur mina barn.

Om ni bara visste vilka kommentarer man kan få... det är ju bara ett marsvin, det finns massor att köpa i djuraffären !!! Och att jag har min smådjur försäkrade är ju bortkastade pengar...

Jag ska faktiskt inte skriva vad jag tänker... då lägger dom nog ner min blogg ! Jag blir fruktansvärt uppprörd och ju mer jag tänker på det ju argare blir jag så nu släpper vi det ämnet...


Har ju massor att visa och berätta med tänke på hur länge sen det var jag skrev men får ta lite i taget... Min dator har varit helt DUM I HUVUDET så det är ett av själen till att jag inte skrivit. Så hade Assa, min granne inne min dator och rensade lite, som jag ju egentligen vet att jag SKA göra men tråkiga saker är så lätt att glömma bort...

Datorn är bättre men fortfarande inte riktigt så nsabb som den var innan. Kan detkanske va något me mitt internet ???


Vi var i alla fall på en båtresa för ett tag sen med min arbetskamrat Stina och hennes familj. Lite bildbevis på det...

        

Här vandrar vi på båten... Stina, Arne , Jossan, Thom och Leffan...

Sen var det ju dags för det goda smörgåsbordet...

       

Det var så himla gott... och fint, allt snyggt upplagt och fylldes på med jämna mellanrum. Helt perfekt.

Annars blev det en lugn resa... tog det väldigt stillsamt... laddade batterierna...

  

Mätta goa och glada !


Nu kom min man hem så nu ska vi dricka kaffe... Ha de bäst... Herrå !


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards