Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Annica Sterneling - 30 augusti 2010 20:05

... och jag är så nöjd ! det är ju inget proffs men det blev som jag hade tänkt mej och det är jag nöjd med  .

Här några bilder på mitt kök...

   

Har målat panelen i antikvitt men det är inte riktigt täckande, precis som jag ville ha det.

Skåpet köpte jag på loppis, det var i furu men det har jag oxå målat.

    

Här har ja målat en hylla och ramarna i samma antikvita färg...

Sen hittade jag två ljusstakar i mässing som Marianne haft, hon har fått dom av oss en gång för länge sen. Dom målade jag me och vips blev dom som nya...

  

Inte så illa va ?


Vi har varit på en kvällspromenad precis, det var skönt men givetvis var det ju tvunget att regna men som jag sa till Leffan, det är ju bara  vatten. Plus att vi fick se en jättevacker regnbåge ikväll och på den ena sidan av regnbågen gick det ett tunnt moln. Där skulle man haft med kameran...


Jag är långledig med en bytt tur och en semesterdag blev det söndag till torsdag klockan 16.00 Så jäkla underbart... Ska bara njuta och göra det jag känner för.


Ska avsluta med att sätta in två fina bilder på min kusins vackra schäfrar, Sessan och Gizmo...

     


Ha det så bra allesammen så höres vi... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards