Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Annica Sterneling - 12 mars 2011 22:06

Ja, det kan man ju tycka som man vill om... jag kanske hade velat se någon annan på toppen men det är ju bara ja som tycker det. Jag har ju inte röstat så jag har ju inget att säga till om egentligen...

Nog om det... igår var vi på något som var en riktigt upplevelse... Vi var på JERRY WILLIAMS !!!!

Vilken underbar människa. Han älskar verkligen att vara på schenen, han berättar massa små historier, han bjuder på sej själv, alla ljusefakter och alla dansare.

Inget kunde vara bättre...

  

Här är herr och fru Sterneling på väg in till konserten...

Kolla vem som mer var på Jerka...

  

Nu har jag ingen superkamera så bilderna på Jerka blev si så där men det är i alla fall ett minne från kvällen...

          

Förbandet var oxå kanonbra. Det var "Fatboys" som släppte loss...

  

Hela stuket med kläder, ståbas, brylkräm... det avr bara att rocka loss...

  

Detta var en present från mej och djuren till Leffan på hans 50-årsdag och han tackade flera gånger efteråt så det var nog en lyckad present.

Efteråt gick vi till Mörners och tog en cider/öl sen var tanten och farbrorn trött så dom fick åka hem...

När vi stog och väntade på våran skjuts hem hittade jag dom här vackra hjärtarna på s:t Lars kyrkan...

  

Hela kvällen gick i kärlekens tecken  


En trött men nöjd "dagen efter" Leffan...

   


Har jobbat ikväll... känns fortfarande helt underbart att vara igång och jobba igen.

Mår bättre i min mage, kom på idag att det faktiskt är en vecka sen idag som jag spydde !!! Det är fantastiskt...

Lite ont i magen har jag allt mellan åt men det kan jag stå ut med, men även det har blivit bättre och bättre.

Kanske artar sej det här oxå...

 Nu ska vi nattkissa hundarna... Herrå ! 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards