Alla inlägg den 30 januari 2007

Av Annica Sterneling - 30 januari 2007 18:47

Vi har varit i Mantrop och handlat idag, skulle handla lite gott till Zentagubben, hittade Ellens favoritgodis så både Leffan och jag stod vid hundavdelningen och tjöt. Men det kommer väl att bli bättre... Det jobbiga är Zenta, han är ledsen och det ser ut som om han letar efter sin Ellen när han kommer hem. Man kan ju inte förklara för honom. Skriver det igen...det är så skönt, vi har sån tur som har Carina & Micke som vänner. Vi pratades vid här i eftermiddags en sväng, inför dom kan jag ju vara mig själv och lät väl lika ledsen som jag känner mig så efter bar en halv sekund efter att vi lagt på ringde Carina upp och frågade om som skulle komma. Sagt och gjort, dom kom och hade med lilla Drutten åt Zenta. Jag fick två vårblommor och dom hade me tårta och kaka, sancka om tröst. Kändes så skönt när dom var här men tiden går så fort efter lite film och mat var dom tvungna att fara hem igen.Jag är så trött idag, har visserligen jobbat jour inatt men jag har sovit gott, känns som jag skulle kunna sova gygnet runt.Känner mig helt uppstoppad efter alla kakor så jag ska väl ta Zenta på en promenad och sen kolla lite på tv:n.Tja tja.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards