Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Annica Sterneling - 16 augusti 2007 18:34

...ska  på semester om två dagar. Ja jag har semester nu oxå men vi ska iväg med Micke och Carina och alla vovvarna till Karlskrona där vi hyrt en stuga...har jag ju redan berättat.

Har varit med Micke idag han har tattuerat sig och den blev SÅ JÄVLA SNYGG !!! Ett vikingahuvud såm skägget går ner som ett hav så är det ett skepp med oxå. Alldeles lagom stor och inte en massa grilliga färger. Jag är avundsjuk, ja inte för att jag kan ha en sån men den passar på honom. Jag vill oxå göra en till, jag har blivit lovad att få en i 40-års present så jag får väl lugna mig tills dess. Nästa gång är det Leffans tur, han har tittat ut den han ska ha och ska gå och beställa tid i månadskiftet när tatueraren släpper nästa omgång med tider. 

Tack Tessan för dom gulliga muggarna !

Nu ska jag plocka lite med packning, ställa mig i duschen och sen sjunka ner i soffan en stund. Hörs om en vecka ! Tjao, tjao...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards