Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Annica Sterneling - 27 augusti 2007 09:47

Så har jag fem dagar kvar av semestern, det är helt underbart. Vi har varit i Karlskrona eller rättare sagt strax utanför Tving i den lilla stugan och haft det bara så bra. Snacka om semester och avkoppling, tur med vädret har vo oxå haft. Vi har badat varenda dag, ja alla utom badkrukan Leffan men han har man svårt att lura i vattnet även om det är högsommarvärme. Lilla Buddha är totalt "vattenskadad", han simmar och simmar och simmar. Vi fick sätta lina på honom annars hade han simmat hur långt som helst. LillSvennis tycker inte om att bada men det räcker ju att han går brevid standkanten så är ju han blöt upp till magen och det reulterade i att han fick vattensvans. Lilla gubben så ont han har haft. På vägen hem hälsade vi på Rambos uppfödare Gunilla och Björn, vi skulle bara stanna och se hur dom bodde men hamnade på värsta kalaset, fick kanongod smörgåstårta och fin var den att titta på och inte nog med det blåbärspaj och vaniljsås till kaffet. Magarna stog i fyra hörn ska jag lova. Så hade dom en 10 veckor gammal benner senner flicka, man blir ju alldeles sjuk, hon var så söt. Plus att dom har två större sennerflickor och hästar. Dom bor helt gudomligt, man blev inte alls avundssjuk...

Idag ska Carina, Leffan och jag in till satn, Micke är på egna äventyr och har jag skapligt med tur får jag åka mc i eftermiddag.

Imorron åker Carina och jag till Götet, vi ska till Carinas syster ett par dagar, vi skulle åka dit och dit och dit och hälsa på den och den och den. Ska bli kul att det äntligen blir av vi har pratat om det här ett tag nu. Vi ska ta me Svennis tänkte vi.

På lördag ska jag börja jobba på Grengatan igen, det ska bli så kul att komma tillbaka. Jag har sån tur som fick chansen att komma tillbaka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards