Direktlänk till inlägg 10 februari 2008

Så ska vi se om det funkar idag...

Av Annica Sterneling - 10 februari 2008 14:20

...har försökt att skriva blogg i flera dagar men sen går det inte att lägga ut det jag har skrivit. Så enivrerande !

I går skulle jag lägga ut lite bilder på busvovvarna för vi har nämnligen Buddha här i helgen men det blir inga bilder. Datorn vägrar...

Hemma i Kimstad håller nämnligen Drutten på att göra Druttbarn, igen, så Buddha har det nog lugnast här just nu. Han har varit SÅ duktig.Med tanke på att det är första gången han är borta från sin mamma och pappa är han kanonsnäll, mitt lilla gudbarn.

Sitter och väntar på Micke och Carina, vi ska äta lite kålpudding ihop. Jag och hundarna ska följa med dom hem sen.

 
 
Gunilla

Gunilla

10 februari 2008 19:10

Hejsan!
Åh, ska det bli Druttbarn igen så roligt.
Jag tror Buddha har det bra hos er så han behöver nog inte längta efter sin mamma och pappa.
Här skulle vi ju haft Frenjavalpar nu men det blev ju inget, känns riktigt sorgligt men så lätt ger vi oss inte, det är bara att försöka nästa löp igen.
Krama Micke och Carina från mig och hoppas vi ses snart igen.
Kramar
Gunilla

http://www.hundsmala.info.se/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards