Direktlänk till inlägg 28 april 2007

Jag gjorde det...

Av Annica Sterneling - 28 april 2007 08:20

...kolla va !

Jag gjorde en tatuering...det gjorde ont, jag som är så känslig, men jag är så stolt över mig själv att jag fixade det. Det är lite skitigt och märken efter bandaget runt omkring men själva tatueringen ser jättebra ut för att vara så nygjord. Det brukar vara rött och svullet men min ser skaplig ut.

Tjohooo!!

Vi kom in först av alla och det var tur för annars hade jag aldrig fått en tid, alla var fullbokade, den närmsta tiden fanns på söndag. Den här killen från Västerås hade en tid halv åtta, fattar ni så skitnervös jag var i dessa 1 ½ timma. Dom andra kunde lugna sig med en öl, jag fick snällt lukta på ångorna.

Jag hade full underhållning i båset jag tatuerade mig i alla fall. Det var en engelsman i deras sällskap som var en riktig pajas och massa okända människor kom fram och prata...men det gjorde ONT ändå.

Ska bara varna er...tanter i cykelbyxor, dom tror att dom är något dom...dom fattar väl inte hur gamla dom är...ha ha ha ha ha ha.

Nu ska jag borsta tanden och cykla ut till mitt jobb, utan cyckelbyxor, jag vet ju hur gammal jag är...eller hur Carina ?

 
 
Ingen bild

Sessans Mamma

29 april 2007 11:17

Cool tatuering,jättefin...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards