Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Jag gjorde det igår...

Av Annica Sterneling - 8 april 2009 05:58

... åkte till min frissa Mirelle för att färga, slinga och toppa håret, men jag klippte av det. Jag är alldeles korthårig i nacken och det är så skönt. Har pratat om det ett tag så nu var det bara dags. Men jag hade inte bestämmt mej när jag kom dit... än så länge har jag inte ångrat mej. Och vadå, det är bara hår och det växer ut igen. Helst mitt, det växer som sjutton.


Igår åkte hundarna och jag till skogen. Med oss fick vi barnen och Kjell och vi hade en rolig stund med mycket frågor och skratt.

Här hjälper Svennis barnen att hitta en koja under en rotvälta.

Sebbe hittade "björnmossa" och berättade att den fick amn INTE gå på för då kom björnarna. Fantasin var det inget fel på.

Håll i hattarna...

Eve berättade med stora tefats ögon när hon träffade Skogsmulle med skolan i skogen. Dom hade hjälpt honom att städa i skogen och som belöning fick dom choklad. Det ni !

Innan vi for hem åkte vi till mitt jobb och tittade på grisarna och fåren men stadsungar som dom är ut i fingerspetsarna sa dom, ialla fall när vi var hos grisarna : Anna, ska vi inte åka hem nu, det luktar äckligt...


Väl hemma igen väntade VÄRSTA strykhögen men då ringde grannen och räddade mej. Undrade om jag ville ha en kopp kaffe. JA TACK !

Hela familjen följde med och vi satt på baksidan och gottade oss i  Sunny . Tänk så mycke gladare och piggare man blir när det är lite sol.

Zenta bus... som vanligt snor han något att tugga på när han kommer bort.

Kolla stilen på den här solprissen...

Nasse hittade ett perfekt ställe att spana på fåglarna. Han bara finner sej i och följer med på det mesta.


Nu ska jag upp och städa. BLÄ !! Men imorron kommer det ett gäng tjejer hit och förfestar sen ska vi ut och ta en öl på Bischop Arms (eller hur fan det stavas). Dom skiter väl i och för sej i om vi har det lite dammigt men man vill ju i alla fall ta det värsta. Sen är det Edhaga som gäller för ikväll.

Var rädda om varandra !








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards