Direktlänk till inlägg 13 maj 2007

I dag har jag målat...

Av Annica Sterneling - 13 maj 2007 15:33

...var ju hos Micke & Carina och hjälpte till att måla deras badsida som har bytt namn måste jag ju meddela, den heter Bahamas. I alla fall den färgen vi målade me tyckte jag var så himla snygg så nu har jag oxå köpt den och idag har jag börjat måla. Men fick sluta för det började ju REGNA och jag får inte plats med alla grejerna under tak. Men ni ser ju på kortet vilken skillnad, va... Jag målade bräderna på grillen vi fick av Micke och Carina oxå har jag målat pinnarna runt rabatterna me. Nu får det vara bra för idag. Men det är så kul att greja, timmarna bara flyger iväg, Leffan sa att jag hållt på i tre timmar, fattar inte vart den tiden tog vägen.

Har varit på samträning idag, "mamma och pappa" (du ville ju inte vara min bror så du får väl vara pappa då, Micke...) var oxå med med Drutten, Buddha och Rozzo. Lilla Buddha är så himla duktig, jag tror att matte va lite stolt idag ? Det får vi göra om.

Jaha nu får man väl sitta här och göra vad ????? Jag kommer väl på någe...

 
 
Ingen bild

Tessan

14 maj 2007 22:10

Morsning korsning!
Så fiiina dom blir möblerna..."vill oxå"!
Jaha det blev inga kimsta bor av er denna gången;)tycker ju ioch för sig att det var skönt...bättre grannar kan man ju inte ha!
Kramis

 
Lindy Lou

Lindy Lou

15 maj 2007 10:29

Hej!

Vill bara säga att det var jättekul att du, Leif, och 'mamma o pappa' dök upp på samträningen i söndags. Jag har ju liksom en förkärlek till Lagottos så det var kul att se er! Tur hade vi med vädret också.

Kram
Linda

http://www.rowley.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards