Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Annica Sterneling - 31 juli 2009 20:13

.... i eftermiddag tillsammans med Freddan men vad hände en halvtimma innan jag skulle till honom då ? ! ? Jo, regnet öste ner. Det var bara att hitta på lite annat.

Har inte så mycket att berätta, det har ju bara varit jobb dom senaste dygnen.


Jag är så ledsen på mej själv...  Jag har ju diabetes, tablettbehandlad men jag har misskött mej en längre tid så i förr går gick jag till vårdcentralen och ja, nu har jag fått börja med insulin. Har sagt så länge att jag ska ta tag i  mitt liv men så sitter jag här och jag kan bara skylla på mej själv, ingen annan.


I natt ska LillSvennis sova hos sin mamma. Han har varit så ledsen i går och inatt. Han hade inte legat i sängen på hela natten. Han som ALLTID ligger i sängen annars.


Kattfan bara rymmer och rymmer. Vi byggde upp en radda till med kompostgaller på framsidan men han kom över i allafall. Blir så trött. Vi ska försöka hitta på någon annan lösning. Har ni några förslag så delge mej gärna...


Nu ska jag kolla färdigt på farsen på tv 4 ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards