Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

Jag har blivit bomusmamma....

Av Annica Sterneling - 1 augusti 2010 23:02

   .... och jag är så stolt ! Och inte till vilket flicke barn som helst utan till Jossan...

  

Visst är hon fin ?


Jag har haft en kanonhelg. Lasse, Katta, Skrutt och Monja kom och hälsa på och stannade över natt.

Dom kom igår eftermiddag, vi började med en fika tillsammans med







Tessan och Assar och vovvarna. Tyvärr rök Primo och Zenta ihop,igen om en godisbit. Man ska ju inte ge dom något när det är sån stämmning mellan dom men alla är lika goda kålsupare och ger dom en bit här och där.

Idiotiskt av Leffan att lägga sej i och stoppa näven mellan men jag kan säga att jag hade gjort samma sak. Man gör vad som helst för att skydda sin hund. Leffan sa faktiskt det idag efter han varit på akuten, hellre att han blev biten än Zenta. Gulligt sagt, tycker jag. Han fick penicillin, stelkrampsspruta och en stor tuta på fingret. Så nu kan han inte göra något... nej, jag skojar, han har nog jäkligt ont för Leffan är inte den som klagar i första taget.

Men förutom det hade vi trevligt som attan... kolla själva...

    

Dom ser ut att ha kul... kan ju undra vad dom hade i kaffet ?

  

Lite Skruttpresenter från både Tessan och oss. Här öppnar Lasse en jamas från Tessan med hundar på.

  

Tessan hade med hundkex som Nasse undrar om han verkligen ska äta...

Sen skålade Leffan och Lasse med några kalla bärs...

     

Katta fick nöja sej med lite krusbärs cider, eller hur Katta  

    

   

Här är vackra Monja, så snäll, mjuk och go...

Hon brydde sej inte ett dugg om Nasse men han fattade inte det utan smög länge runt och passade på Monja.

  

Fick ett fint blomsterarrangemang, ett kort OCH EN TAVLA. DEN HADE LASSA GJORT TILL MEJ. Blev jag jätteglad för... Kolla...

      

Svennis passade på att ta sej ett bloss när det ändå var fest...

  

Självklart fick Lasse och Katta ta vårat sovrum så äntligen fick jag TÄLTA som jag tjatat om hela sommaren. Vi har ju extrasäng och madrasser. Leffan tog soffan men hundarna och jag tältade... sovit som en gud inatt... men vaknade med värsta skallebanken, drack inga massor men dock rödvin och för lite vatten så det har varit lite halvsegt på förmiddagen idag.



  


Nasse tyckte att det var jättespännande med tältet...

  

Lasse med morgonkaffet...  

Lasse har alltid varit så förtjust i Zenta, han fick honom att riktit slappna av idag med lite massage. Han låg länge i famnen på Lasse, snarka och sov...

  

Tiden går ju så himla snabbt bär man har kul, ikväll åkte dom hem men jag får träffa dom på tisdag igen. Svennis och jag ska åka själva ett par dagar till Småland så då ska vi bland annat åka till Aneby och få titta på Lasse projekt, LUSTHUSET i verkligeheten...

Visst är det vackert ?

Så måste visa en sista bild som Katta har gjort, en gipsavgjutning av Skruttmagen... sååååå vackert...

  


Var rädda om varandra... HERRÅ !

 
 
Ingen bild

Jossan

2 augusti 2010 20:00

Ååååh! Tack mammi ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards