Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Annica Sterneling - 3 mars 2010 09:21

Usch jag är inte på humör för... någonting i stort sett... vet inte vad det är med mej men så är det ju bara ibland

Jag har tappat sugen...


Ska börja jobba klockan fyra men det är det sista jag VILL göra men det är ju bara att släpa sej dit och göra det bästa av situationen.


Har i alla fall en sak att berätta som är skoj. Vi har blivit en till i familjen och nu vet jag att det kommer komma kommentara som... du är inte klok ( men det visste jag redan innnan ), vad ska man ha den till ( men skit i det du ), har inte du djur redan så du klarar dej ( nej, tydligen inte ), snart måste ni väl flytta med alla dessa djur ( nu är det ju vi som bor här och INGEN annan ).... bla, bla, bla, bla... dom här kommentarena har jag redan hört så bespara mej med det är ni så vänliga... var istället glad för min skull och för Morris som han heter...

  

Han är ett marsvin på två år, kommer från en familj i Lambohov vars dotter hade tröttnat så nu bor han hos oss. Och ja, jag vet att dom minst ska leva parvis men han har blivit illa utsatt av en kompis så som det ser ut nu bor han ensam i våran lilla familj.

  

Nasse fullkomligt ÄLSKAAR Morris...

  

... och Morris verkar inte ha något alls imot varken Nasse eller hundarna. Han var van vid både hundar och katter i det andra hemmet.

Vi hämtade han i förrgår och igår var stolta "pappa" Leif och jag och handlade lite grejer åt mitt nya "barn ". Leffan stryrde med inredningen när vi kom hem och pyssalde om lille Morris. Mysigt !!

Tänk Leffan som inte var något särskilt för djur alls förr, nu har vi 5 stycken...


Nu ska jag ut i solen och se om solen kan ge mej lite ny energi... så jag orkar med denna dagen...

Hej då för idag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards