Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

Kollar på "Kalla Fakta" !!!!

Av Annica Sterneling - 10 mars 2011 21:42

Min operation diskuteras... fattar inte att det är sant !!! Mycket av det som sägs, eller det mesta av det som sägs har redan fladdrat runt i min hjärna... det är nästan lite otäckt. Har trott att jag är ensam och att det är något fel på mej som tänker som jag gör men dom säger ju samma sak som jag funderat på.

Hoppas att många som funderar på den här operationen tittar nu och tänker om...


Lite roligare saker nu... hittade lite bilder på Tessans blogg som jag snodde... tror att det är ok !

Dom är från Leffans födelsedag och det här kortet tycker jag är sååååå bra på mitt hjärta...

  

Han är så snygg !!!

Blev kär på nytt när jag fick se kortet... oxå är han redan min !!!

Lite egobilder... Tessan hade fotat mej, hon vet att jag hatar det men jag bjuder på det idag för jag är ju inte ensam på bilderna.

  

Min nya lill Uno... han är så fin ! På den här bilden är han precis 6 veckor gammal.

Han har blivit så tuff och kaxig, men det är bra för det ska han vara.

    

Leona, Leona, Leona !!! Kan pussa ihjäl mej på henne   !

Som jag skrev förra inlägget så fick jag inte med alla på bild, Lasse, brossan lyckades jag inte få med men Tessan fick...

  

Min älskade goa lillebror och sötnosen...


Jag hittade lite loppissaker som jag målade om... kolla här...

  

Hatten som hänger i mitten på fönstret är det jag målade om. Den var fult brun innan och en aning skavd men det syns ju inte nu.

  

Dom här små änglarna var i glittrande mörkrosa men jag tycker dom blev riktigt fina i antikvitt.

  

Dom här tre tavlorna har jag sytt. Ramarna var gröna och likaså passpoaren runt broderiet. Ramarna blev som synes antikvita och passpoaren nattsvart. Passade bra i mitt vit/svarta kök !!!

Kul med förändringar, även om dom bara är små.


Herrå !!!


 
 
Ingen bild

Sanna Ekvall

11 mars 2011 11:08

Vilka kanonfina bilder på dig, A!! Snygging! Läser bloggen regelbundet och förundras över vilken djurmänniska du är! Önskar alla djur kunde få ha det så bra som dina. Kramkram från mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards