Alla inlägg den 3 april 2011

Av Annica Sterneling - 3 april 2011 20:39

Måste börja med att sätta in ett kort på "MIN" Jossan... tror i och för sej att jag satt ut detta kort förut men det gör inget, jag kan sätta ut det hur många gånger som helst för det är så fint på henne. Vi ska ses en sväng på torsdag... det har blivit lite långt mellan gångerna just nu men sånt är ju livet ibland.


Nasse hjälpte mej att bädda rent här om dagen. Han är en cooool cat !


Min lill Leona... har fått några kort på mobilen... här sover prinsessan... kolla på nappen, det står hennes namn.

   

Snacka om fotomodell, va ?

Det här kortet ÄLKSKAR jag... hon är helt underbart fin på detta !


Man fattar ju vart hon fått sina gener ifrån med både en mor och en far som är snygga... Kolla på pappa fotomodell !!!

   

Det är så att jag har börjat "hänga" på Tradera, det är hur kul som helst att vinna saker som man egentligen inte behöver...

Vann bland annat den här "Hello Kitty" tröjan men på mej satt den som en taijt bibkinitopp. Kan ju vara snyggt det med men så tänkte jag att Katta gillar ju oxå "Hello Kitty" så jag skickade den till henne. Jag tänkte hon kanske kan sova i den i alla fall, men Lasse hann få tag på den...

 


Sydde en sovsäck till Stinas Janne. Min Uno fattar inte riktigt att man ska ligga I dom men det gör Janne...

 


I går var vi hos Björn i Norrköping och blev bortskämda. Började med en skön promenad i vårvädret, även om det inte var stålande sol så var det nog årets varmaste dag hittills.

Här har vi värden !

Har precis ätit en god mustig fisksoppa med vitlöksbröd, till efterrätt plommonsuffle, grädde och kaffe. Mmmmm, det smakade så gott !

Min dator är dum i huvudet och bara kopplar ur... jag återkommer med fler bilder en annan dag....

Trött jag blir.... Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards