Alla inlägg den 16 april 2011

Av Annica Sterneling - 16 april 2011 18:55

Det är så skönt att bara vara ledig... hela helgen !

Idag har vi städat hos alla småbarnen, jag har bakat bullar och sen gick vi en skön promenad med hundarna i vårsolen.... jag bara njuter !!!

Ikväll ska vi grilla för första gången i år, det ska bli så gott. Helgrillad fläskfile, potatisgratäng, tsatsiki och ett glas rött till det. Kan det bli bättre !?


Pratar med brossan, Pejje i telefon <3, blir alltid varm i hjärtat när jag pratar med honom. Min Smula...


En annan liten människa jag saknar är min Skrutt... skickar kläder till henne, så snart får jag väl postförbud till Aneby....

Men här om dagen fick jag massa kort på mobilen på sessan och dom ska jag dela med mej av, tänkte jag...

     

Sötaste Skrutt i hela värladen !

Här är stora syrran Kornelia...

 

Oxå en skönhet, eller hur ?!

Faster Ankan hittade en boddy som hon bara var tvungen att köpa för det stämmer så bra med texten som hon känner...

 

Det här kortet är väl underbart ?

 


Hade med Svennis på jobbet härom dagen... kolla så hårt vi jobbar...


Här är min arbetskamrat, "min" Stina...

   

Hon slätar ut ALLA dubbelkakorna, som hon inte har egentligen...


Nu pratar jag med min andra älsklingsbror, Lasse...


Herrå !  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards