Alla inlägg den 30 november 2007

Av Annica Sterneling - 30 november 2007 17:07

Sitter här med en wiskey i handen, å de va gött.

Nu ska ni få se vad min man gjorde i går...

Viss är den snygg ?? Tänk nu på att den är alldeles nygjord så när det har lagt sej lite kommer det att bli ännu bättre.

Jag är så stolt över honom !!

Var ju på personalfest igår på Ekoxen och vi hade så trevligt från början till slut. Bland dom bättre personalfester jag varit på om jag ska ha handen på hjärtat. Tur att Carina var med på förfesten som mitt moraliska stöd, det var behövligt.

Räcker ut tungan åt Micke !

I dag har vi varit i Mantorp och handlat, det var oxå behövligt. Men så lite butiker det var i det köpcentret, tomt överallt. T o m Dressman hade lagt ner, undra vad som händer där i framtiden.

Sen pustade Leffan alla fönster och jag bakade lussebullar så i morgon är det bara att sätta upp stakarna.

Saknar Mi...nej det gör jag inte.

Nu ska jag till tvättis...hastalavista !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards