Alla inlägg under november 2007

Av Annica Sterneling - 1 november 2007 05:59

Skulle hitta en kul hallowenbild men hittade mina favoriter sitället...

...så jag önskar ALLA trevlig helg med denna bild !

Idag bär det av till VÄXSJÖ !!! Vi åker i eftermiddag och fattar ni...jag ska få umgås med Kusco hela kvällen ! Ja, Tessan och Primo oxå men han är så söt lilla Kusco. Så ska jag få se massa andra hundar...så jäkla underbart. Har packat ner min videokamera som jag fick av brossan och Carina så nu ska det filmas.

MEN...jag kommer sakna mina tre grabbar här hemma,

 det känner jag redan nu men det handlar ju bara om ett dygn, typ.

Ska iväg och jobba ett par timmar nu innan. Men det går snabbt. Måste bara få säga...jag trivs så himla bra på Grengatan, det har blivit så bra stämmning och det är kul att gå till jobbet. Igår kväll var det helt galet, vi skrattde så tårana sprutade och jag hade ont i kinderna efteråt.

När vi kommer hem från Växsjö ska vi till Kimstad, det är SÅ länge sen jag var där men nu blir det äntligen av. På lördag ska Carina göra PLANKSTEK !!!! hur gott ska inte det bli, då ?

Så ska vi bada tunna, det har jag verkligen längtat efter. Men Micke ska nog inte bada för han är fortfarande inte piggelin, han kan ju sitta brevid i en filt och sukta och kanske serva oss som badar...

Som sagt...ha en trevlig helg och akta er för spökena.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards