Alla inlägg den 3 december 2007

Av Annica Sterneling - 3 december 2007 12:34

Får ju regelbundet babykort på Svennisbarnen, det här kom härom dagen...

...lilla Uno. Visst är han bedårande !

Och vi som inte fått tiden att gå ihop så vi kunnat åka och hälsat på, fast det är inte hela sanningen. Jag vågar inte...vappisarna är fortfarande inte tingade, i alla fall inte Uno. Dom har börjat busa och morra nu.

Här kommer en annan favorit...

...snyggingen Drutten. Puss på dej !

Av Annica Sterneling - 3 december 2007 11:15

...och det regnar och regnar. Men va gör väl det ?

Hoppas att ni hade en lika trevlig första advent som jag...det började med hembakad lussebulle och kaffe på sängen sen begav vi oss till julfesten på Fritt Följ, det var trevligt och mycket folk.

Svennis och jag var med på hundrace, vi vann inget men jag har hört att vi i ala fall inte hade sämsta tiden. Husse var så stolt över lilla skrutten så det kom en lite tår i ögonvrån. Gulligt !

Snacka om att han ser laddad ut och har hela focusen på sin mamma...

Sen åkte vi till Kimstad, tänka er en HEL helg utan Micke och Carina, nej som tur var behövde vi inte uppleva det.

Den som blev mest glad att de mej va nog i alla fall Drutten, han skrek och klättrade upp i famnen. Lilla Plutten...

Det blev en sväng in till Norrköping och sen hem till soffan för att kolla bland annat nya Wallanderfilmen, den var helt ok. Soffan var helt perfekt för mej jag är nämnligen fortfarande sjuk, hostar och snorar cokså hade jag feber igår igen.

Skulle tagit mej till vårdcentralen idag men jag sov lite för länge, nu hinner jag inte för jag börjar jobba kl 13.00

Hörs ni...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards