Alla inlägg den 18 december 2007

Av Annica Sterneling - 18 december 2007 21:12

..till julafton alltså, man fattar inte att det är sant...

I helgen har vi ju varit på Stora Stockholm, på hundmässa och jobbat med att skura kiss, bajs och spyor efter hundarna. Jobbade konstant mellan 7,00-19,00 både lördag och söndag, vi var nämnligen kort med folk så vi jobbade bokstavligt talat häcken av oss.

Fy fan va trötta vi är fortfarande...

Men när vi kom hem till Kimstad strax efter 21,00 i söndagskväll stog hemlagad mat på bordet och badet var uppvärmt. Vi är SÅ bortskämda... Carina hade gjort en rostbiffstek som vi fick ta med hem, jag som älskar rostbiff.

På fredag... då ska vi äntligen hälsa på barnbarnen... det ska bli så roligt.

Här är en liten Uno, eller LillSvennis som dom kallar honom.

Och här kommer jag...vet inte om det hanen eller tiken.

Jag bara längtar efter att få pussa på dom. Ska ladda videokameran och vanliga kameran för nu ska det filmas och fotas. Det värsta är att dom inte är tingade än...men vi ska INTE ha någon valp !!!!!!!!!

Jag ska få klippa Freja och babyna, fattar ni ?   Vilken ära !

Nä nu ska jag tippa ikull, imorron ska jag jobba lite på kvällen men på dan är det fullt upp, jag ska bland annat till Cloetta i Ljungsbro och köpa GODIS !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards