Alla inlägg den 28 december 2007

Av Annica Sterneling - 28 december 2007 07:35

..för den här gången i alla fall. Det är skönt !

Den här vackra blomman i björkkruka fick jag av min man och hundar. Visst är den vacker ? Den lilla miniamaryllisen har slagit ut nu oxå.

Skulle egentligen jobbat igår och idag men jag tog ledigt, behövde bara vara ledig men igår låg jag med magont halva dagen.

Hundarna och jag var i skogen på förmiddagen och det var underbart skönt, vi var ute vid Tinnerö och bara strosade runt. På kvällen tog Leffan och jag en tur till IKANO-huset för att kolla lite på rean, shoppade mej en ny huvtröja, jag och mina huvtröjor...lite underkläder och hårgrejer hittade jag oxå. Leffan köpte sej en ny kalender för 2008.

Ska med Micke och Carina till IKEA idag på fm och DÅ ska jag nog inhandla mej en ny vardagsrummsmatta som jag såg igår. ANtingen blir den i en läcker grön färg annars fegar jag och köper en tråkbeige, vi får se...

Ikväll ska vi åka och se på ARN i Norrköping, har hört att den är lite tam men sevärd. Den filmen ska man nog se på bio med alla vyer.

GOTT NYTT ÅR !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards