Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Annica Sterneling - 15 januari 2008 16:35

...ja det var ett tag sen jag skrev men så är det ibland.

Skulle egentligen ha jobbat idag men jag är sjukskriven...trillade i Micke och Carinas trätrappa i fredags. Jaha...spriten, tänker nog många nu och JA jag hade druckit vin så om det hände p g a det eller om det hade hänt i alla fall kan jag inte svara på. Drog i alla fal i rejält, har skrapsår på baksidan av låret, helt öm och svullen på höger sida om ryggraden i mitten av ryggen och gräsligt ont i nacken. Trillade ju för x antal år sen ute på blankis och har haft problem med nacken sen dess. Blev inte bättre nu kan man väl lungt påstå. Har ärir en del värktabletter men ska försöka jobba på torsdag igen, tur att jag inte har en massa tunga lyft i jobbet.

Ikväll ska Leffan och jag på Riverdance, det ska bli spännande. Vi var och såg på det i Göteborg på våran förlovningsdag. Det är ju såååååååååå länge sen.

Har varit i Kimstad sen i fredags, stannade kvar där nu när jag är sjukskriven så idag fick jag låna deras bil hem och den är så jäkla underbar att köra. Känner mej som en kung på vägen, eller drottning blir det väl.

Vi håller på att försöka gå ner i vikt och det går skapligt men jag känner mej som henne på bilden. Är ständigt hungrig och sugen på ALLT. Men det har gett lite resultat på vägen...ca 6 kg.

Just nu skulle en påse smågodis vara så gott, eller en chokladkaka, eller en nybakad kanelbulle eller....

Nä nu ska jag rota i garderoben efter något att ta på till kvällens föreställning. Ha´t  så bra !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards