Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Annica Sterneling - 24 januari 2008 06:01

...jo jag tackar jag. Jag är ingen morgonmänniska men jag ska börja jobba halv åtta så det är lika bra att komma igång.

Har inga hundar hemma, dom är i Kimstad och det känns så konstigt att inte ha dom hemma. Otäckt tyst !

Dom har börjat med badrummet och det ser ut som en spöktoalett, alldeles utblåst med bara en toastol i hörnet som inte är fastskruvad så den vickar när man sätter sej. Har tvättat håret i diskhon idag men det gick bra det oxå.

Micke ska följa med Leffan på en vipkväll på Appelskogs ikväll så Carina OCH MINA HUNDAR följer med in och håller mej sällskap och sen åker jag med dom hem. Är ledig i tre dagar, så skönt !

Dom har inget privatliv längre, vi är jämt där...dom får väl slänga ut oss när dom tröttnat. Micke och jag håller fortfarande på med katoteket över deras filmer, det är lite pyssel och tar tid.

Jag har varit och tittat på en lägenhet i Norsholm i tisdags, till Leffan och mej. Jag är förälskad men tyvärr kommer jag inte att få med mej honom dit. Den ligger i utkanten av Norsholm och huset var inte i tipp topp men lägenheten var så charmig. Han har i alla fall lovat att följa med och kolla på den i helgen. Alltid något.

Nu ska jag skölja ur inpackningen i håret...ha en bra torsdag !

Glöm dagens bekymmer - det kommer nya imorron...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards