Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Annica Sterneling - 8 januari 2008 22:13

...har haft en sån bra dag. Började med en tidig morgonpromenad innan alla människor börjar röra sej till sina jobb, bara jag och hundarna...ensamma. Så skönt !

Sen for vi till Kimstad, Micke skulle lämna in bilen på verkstad så jag körde honom. Har haft en toppendag med "familjen" idag.Känner mig så glad ikväll och ser fram mot fredag när vi ska träffas igen. DÅ ska vi äta kräftor och räkor och dricka vin och BASTA. Jag som hatat att basta förut testade på det för lite sen hos Micke och Carina och jag tyckte att det var skönt.

Micke och jag har börjat göra en förteckning över alla deras filmer idag, det kommer att ta "några" timmar till kan man nog lugnt påstå, men det är kul. Jag älskar att umgås med Micke som vi gjort idag, han är en kanonkompis...lite den brossa som jag saknar...

Jaaaa måste ju berätta...var med Carina och Carina (tror jag att hon heter) och MOLLY, en lagottotjej på 4 år som Druttan satt på till veterinären idag. HON ÄR MED VALPAR !!!! Vi såg dom på ultraljud, det var häftigt ska jag lova. Han trodde att det var 5-6 stycken och dom var ca 2 sm stora. Så jäkla häftigt ! Det var en upplevelse...

Jaha nu är det väl bedtime...det är ju en dag imorron oxå och jag ska jobba och DET HAR JAG INTE LUST MED, vill bara vara hemma och vara ledig, åka ut till Kimstad och jobba med kartoteket...men livet vill något annat...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards