Alla inlägg den 14 november 2008

Av Annica Sterneling - 14 november 2008 14:25

... barar så där, helt utan anledning egentligen. Det känns helt underbart. Skulle ha jobbat 7-17,30, tänkte på hundarna som får vara ensamma hela dagen, så har jag kissungarna, det har varit mycke på sista tiden så det kändes skönt att lyxa till det med en semesterdag bara så där...

Jag mår så bra av att ha alla djurena omkring mej, dom får mej att känna mej lugn och till freds. Kompisarna kallar ju mej för "analysatorn" men nu när vi ska skaffa kisse så blir det nya namnet "katalysator"... det tycker jag var vitsigt.

Gick i skogen idag och bara...tänkte... om jag hade massa pengar och var oberoende skulle jag flytta ut till skogen och skaffa olika djur. Sen skulle jag bara vara där med alla mina djur, inte ha så mycket att göra med andra människor. En jobbarkompis sa en dag till mej härom dagen... egentligen skulle man skaffa sej en kisse istället för en karl (hon var väl trött på sin karl den dagen). Jag tänkte då, att nu pratar hon väl i nattmössan men idag när jag flanerade runt tänkte jag att hon kanske inte hade så fel. Inte för att jag vill bli av med Leif men ibland kan man bli trött på människor. Dom kan vara så komplicerade. Djur sviker inte, pratar inte massa goja, dom är ärliga, alltid glada... ja listan kan bli lång. Intressant att tänka runt lite.

Nu kommer Micke och Carina för att hälsa på kissarna. Ha en bra helg !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards