Alla inlägg den 30 november 2008

Av Annica Sterneling - 30 november 2008 20:04

Tänk vad tiden går va ?

Vi var iväg på julbord på Ålandsfärjan igår... gud, så trevligt det va !!

För det första hade jag så många trevliga och framför allt roliga samtal med grabbarna. Åkte ju med Pelle, Björn och Perra. Ja, givetvis Leffan oxå... vi pratade om allvarliga saker, konstgjorda tuttar, nylonstrumpor...listan blev lång. Så var maten jättegod. Jag kan tycka ibland att det blir lite hopajoffsat på julbord/smörgåsbord med det här var super. Träffade mycket roliga människor, man kan behöva komma iväg och träffa lite andra, komma bort från vardagen. En dag som jag bara blev upppassad på. Björn är så himla seviceinriktad, fixar med biljetter, bokar bord till maten, kollar upp öppettider och fixar.

Idag har vi varit på Fritt Följs julfest, det har oxå varit jättetrevligt. Svennis var med på hundracet,tyvärr hade han en dålig tid men å andra sidan var han misnt och terrängen var på ett gärde så Svennis snubblade i gräset men han fick pris i alla fall som gulligaste deltaren. Jag tror att han fick det största priset faktiskt.

I kväll har vi adventspyntat lite granna. Ska bara sätta upp två ljusslingor ute men det får vi göra imorron när det är ljust ute.

Nu är jag sååååå trött, imorron börjar en ny vecka så jag sätter punkt för idag. Tjao !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards