Alla inlägg den 14 december 2008

Av Annica Sterneling - 14 december 2008 21:32

Vi har varit hemma i Eksjö hos pappa idag. Lasse, Catta och Pejje kom oxå och vi hade det bara trevligt, åt tomtegröt, skinkmackor och lussekatter, satt och prata och SKRATTADE massor. Kände mej så glad och tillfreds när vi styrde kosan hemmåt igen. Fick nog den bästa julklapp jag kunde få i år av pappa. Han har bestämt att han ska flytta från sin gamla lägenhet till där han är nu. Så jäkla bra...

LillSvennis har varit hos Stina, Jossan och Tom hela dagen. Han blev så glad när vi var och lämnade honom på morgonen... fast som tur var blev han lika glad när vi kom och hämtade honom. Det var jätteskönt att bara ha Zenta med idag, bara ha egentid med honom. Man behöver det ibland och det kändes bara så bra att få lämna Svennis där han verkligen trivs att vara oxå.

Så kom vi hem och blev då bjudna på jämna års kalas hos Assar. Grattis igen ! Och tack för god smörgåstårta. Vet ni vem som var med på kalaset

då ??

Jo Nasse Bus har varit på sitt första kalas och han skötte sej exemlariskt.

Nu ska jag sitta en stund framför tv:n, imorron ska jag iväg och jobba igen och det ska bli så skönt. Jag var ju sjuk förra veckan så det ska bli så kul att komma igång igen.

Ha sta la vi sta eller hur man nu skriver...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards