Alla inlägg den 31 december 2008

Av Annica Sterneling - 31 december 2008 14:38

 

Hoppas alla får en fin nyårsaftonkväll... själva ska vi som sagt ta det lugnt och bara ha det bra här hemma. Men det känns helt ok, passar mej som handen i handsken kan man uttrycka sej.

Idag har Nasse varit på en promenad, världen utanför ytterdörren verkar så spännande så på med selen och flexikopplet, så fick han följa med på morgonpromenaden. Han satt hela promenaden och spanade innaför mattes jacka. Först skakade han lite med sen satt han bara där och kollade intressant på allt som rörde sej, till slut slumrade han till och med till. Jag var så rädd att han skulle bli "galen" och rädd men jag tycker att han agerade ganska tryggt, va ? !

Folk kommer att prata om mej som den där orginella kattmamman... men det bjuder jag på. Jag älskar mitt djurliv !!!

Har lite hemlängtan idag men det blir så ibland vid  större helger, saknar mina syskon och pappa. Är så glad att han har det bra just nu och att han är bland andra så han inte sitter ensam... man vet ju hur det blir för honom då.

Nu ska jag ta årets sista dusch, inte för att jag känner för det men det kan ju vara trevligt att lukta gott även om det bara är Leffan och jag... eller ??

Var rädda om er och tänk på alla skotträdda djur.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards