Direktlänk till inlägg 11 juli 2009

Hej hopp i det gröna...

Av Annica Sterneling - 11 juli 2009 21:33

Idag skulle vi åkt till Sankt Annas skärgård men när vi slog upp ögonen så HÄLLDE regnet ner... inget man kan göra åt det så det blev i alla fall en tur till Kimstad. Zentas uppfödare är på besök hos Carina och Micke.

En underbar människa !! är hon Elisabeth.


Igår kväll var vi bjudna till Lasse och Yvonne. Jag var lite nervös, det är ju ett tag sen vi träffades men vi hade det jättenice. Många goa minnen och skratt och god mat.

Här sitter bröderna och soterar bland en massa papper och foton efter Uno och Marianne.

Vi hade riktigt skoj... hittade bland annat ett urgulligt kärleksbrev till Marianne från Uno. Helt underbart...

Ska vi spara den här Lasse ?

Dom matchade ju skjortan, Lasse !!



Här är Elisabeth... Zentas uppfödare. Hon hade med 8 hundar den här gången. Jag blir helt sjuk... så jäkla underbart. Den här lilla tjejan hade med en av sina valpar som Elisabeth ska behålla.

Två små bologneser som tillhör Elisabeths son Kim som oxå var med. Det är mor och dotter, mamma  har varit med som skådespelare i filmen SELMA. Hon spelade en smutsig italiensk gatuhund. Så hon är känd.

Det här är Stina !

Den här lilla damen är antingen 9 veckor eller 11 veckor. Två småflickor hade hon med... en ena ska Elisabeth behålla, den andra var redan placerad men familjen är på semester.

Man blir alldeles sjuk av dessa små troll...

Här är båda tjejerna... smakar lite på bordet och det smakade gott såg det ut som.

Här är "gammelgubben" Fjoko (vet inte om det stavas så). Han ÄLSKAR choklad !!


Imorron bär det av till Åland, Leffan och jag ska åka på en 24 timmarskryssning. Lite avslutning på semestern kan man säga. Det har hittills varit en helt perfekt semester. Jag har verkligen laddat batterierna, haft SEMSTER, kopplat av, gjort saker jag mått bra av. På ett sätt ska det bli skönt att komma igång igen... även om det är skönt att gå hemma och peta navelludd. Men det blir så dyrt att gå hemma, man gör av med så mycket pengar...


Skepp o hoj !!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards