Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Annica Sterneling - 4 februari 2009 21:03

  Skriver ofta att det var länge sen jag gjorde ditt eller datt men så är det iblad i livet, med det mesta just då.

Idag har jag haft semester och det har varit så skönt, förutom att jag haft en stans huvudvärk Pouty hela dan. På eftermiddagen blev det t o m så att jag blev illamående av huvudvärken. Tror att det kommer från nacken sen jag trillade för ett par år sen. Har ju en sån där nackkudde men jag tror att den har gjort sitt så det är dags att inhandla en ny.

På fm kom Stina och Jossan och hämtade Lill Svennis, dom skulle låna honom för bland annat åka till mormor på hemmet och hälsa på. Det blev uppskattat... kul att dom vill låna min guldklimp, det är inte utan att man blir lite stolt. Men gud vad man saknar dom... fast att jag både haft Zenta och Nasse hemma så blir det ett tomrum.

Tessan och jag har fikat på fm, så har jag klippt hennes hundars klor.   Älskar  Kisses  att hålla på att pyssla med hundar... sånt jobb skulle jag vilja ha.

Sen på eftermiddagen tuffade Zenta, Leffan och jag iväg till Kimstad. Micke har hjälpt mej med min computer, tur jag har honom, jag fattar ju nada när det gäller inställningar... och annan "mög". Nu är den som ny igen och ett nytt virusprogram har han installerat oxå så nu är det bara att tuta och köra igen.

Den 21 februari drar Leffan och jag tillsammans med tre andra par på en kryssning Fishing Can  med Birka, det är tjejjobbarkompisarna med respektive: DET SKA BLI SÅ KUL ! Äntligen något att se fram emot. Allt har bara travat på och inget kul att blicka fram på. Micke och Carina tar dogsen och Tessan skulle kolla Nasse så det är redan ordnat och klart. Kan ju inte bli bättre.

Nu ska datorn få stå på inatt... föe eventuella uppdateringar och jag ska häva mej... go natt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards