Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Annica Sterneling - 11 februari 2009 23:25

Det har varit en ganska "grå" dag idag men man måste ju ha såna dagar oxå... säger dom som vet.

Sitter på "kammaren" på jobbet, ska egentligen sova men jag har en del att sotera i skallen innan.

Fick den här bilden av en vän ikväll när jag berättade att jag är lite folkilsken, han känner mej... visste vad han skulle skicka.  Need A Hug



Har varit på mitt första för den här gången, styrelsemöte på Fritt Följ, det var det mest positiva idag, fast allt som sas där inte va jättekul. Men det känns jättekul att vara tillbaka. Zenta och jag anmälde oss till en sök kurs som börjar den 1 mars, eller den ahr egentligen redan börjat men vi hoppar med den 1 mars och DET ska bli ASKUL !


Här kommer ett kort på min intelligenta kisse... nu mera kallad dataNasse...

 

Visst är han fin ?

Grattis gubben... han och tjejerna fyller 4 månader idag.... hurra, hurra, hurra, hurra  Birthday Balloon !!


Nej det är väl dags att tänka på refrängen... det är ju en dag imorron oxå... gonatt alla monster !






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards