Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Annica Sterneling - 9 februari 2009 23:19

... resten av familjen är hemma men Zen och husse kommer imorron förmiddag. Jag ska nämnligen vara hundvakt imorron åt Buddha och Drutten för Micke, Carina och Rozzo ska åka Antique 1till Göteborg och hälsa på Carinas syster Lisbeth.

Jag har varit på två möten idag genom jobbet så jag känner mej ganska rörig i huvudet... men funderar över en sak. En jobbarkompis till mej beter sej så underligtThinking, jag kan inte "tolka" honom.  Tycker jättemycket om honom, älskar att diskutera och samtala med honom. Han har massa intressanta teorier. Men så kan han göra mej såååå ledsen.

Tessan sa något här om dagen, i stil med: ju fler människor man lär känna ju mer uppskattar jag mina djur....

Kul förresten... Tessan har hittat facebook och hon lät precis som jag gjorde från början...  vad ska jag med det till ?  det är inget för mej ?  men vänta och se, det blir ett andra liv...

Nu ska jag chatta med Stefan på Skype... sen ska Svennis och jag kolla på en film. Tjaoo !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards