Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Annica Sterneling - 18 februari 2011 18:32

Jag har allt världens gulligaste svägerska... Det är Lasses Katta !

Lasse ringde härom dagen och sa att hon har pratat så mycket om mej nu under min tid som patient att han var trött på mej nu. Det tycker jag var gulligt...

Hon har ringt massor och är alltid glad och lättsam och smittar av sej så ja oxå blir glad.

I måndags kom det ett paket

  

Såg direkt att det var från Katta, hon har så himla fin handstil.

Jag blev så himla glad och rörd... tårarna kom...

Här har jag satt upp väggdekorationen på en garderobsdörr. Visst är det snyggt ?

  

Kan verkligen rekomendera detta som en present för det var verkligen superkul att få. Jag ska leta reda på vart man kan köpa såna här. Katta hade hittat den här på Tradera.


Så kom min arbetskamrater med underbara tulpaner. Jag älskar ju tulpaner ochja älskar framför allt ROSA tulpaner men dom här var dom vackraste ja någon sin sett. Som rosor...

  

Kraftiga och eleganta. Nu när dom slagit ut lite ytterligare är kanterna på blommorna mörkrosa. Man kan inte se sej mätt på dom.


Måste ju även visa våran nya familjemedlem som kommer runt den 25:e februari...

  

The only one, som ska heta Uno till vardags. Jag är ju helt förälskad i Stinas Janne och nu ska jag snart få en egen liten skinnpojke. Jag längtar...


Annars mår jag si så där, orkar inte riktit sriva om det jag varit med om ännu men det kommer.

Hoppas bara på nu att jag piggar på mej så pass att ja kan börja jobba efter den 1 mars, jag blir galen av att gå hemma. Saknar jobbet massor, fast att jag ofta beklagar mej över hur less jag är på det. Men man saknar inte kossan förrän båset är tomt, heter det ju.


Det var det, nu ska jag umgås med Leffan... Herrå !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards