Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Annica Sterneling - 24 februari 2011 19:37

Jag saknar henne SÅÅÅÅÅ mycket. Har jag tur kanske jag kommer att få se henne en stund imorron... Vi ska eventuellt hämta våran Uno imorron i Nässjö och Aneby är ju bara ett ögonkast därifrån.

Hoppas, hoppas vi kommer iväg imorron....

Men jag är så glad för jag får nästan dagligen bilder på min älskade Sessa !

  

Här äter hon päronpure för första gången. Kolla kinderna, hon är ju bara så söt !

  

Redan fotomodell !

  

Det här har jag som bakgrundsbild på min mobil just nu, jag byter ofta.

  

Vill bara pussa på kinderna. Jag ÄLSKAR lilla Leona...

  

Men med två så fina föräldrar som Katta och Lasse är så kunde det ju inte bli bättre...

Jag fick en sån gullig filmsnutt igår men jag har inte lärt mej hur jag får över det till datorn, men jag ska trixa lite så då ska jag dela med mej. Givetvis är det Leona på filmen...

  

Hon fick en fäll av Leffan och mej som hon har både i sängen och som synes i matstolen. Telefonen har hon oxå fått av sin faster, har sett på många kort att hon leker med den.

Jag är så ledsen att vi inte bor närmare så jag kunde få njuta av henne mer.

Men det kanske är tur... för jag hade säker fått besöksförbud hemma hos familjen Höglund/Andersson !!!! 


Här har ni mej som jag ser ut just nu... alltid illamående, likblek, grå och tråkig...

   

Är så trött på allt just nu som är runt om mej... ska inte gnälla idag men det är ett jobbigt liv just nu. Stackars mej... INTE !

Får skylla mej själv, jag har ju satt mej i den här sitsen själv.

Ett kort på min mage med min 39 agraffer...

   

Men idag är alla agrafferna borta och såret är jättefint. Något positivt i alltihop.


Tur jag har mina barn runt mej omkring mej, dom  hjälper mej massor.

Här min lilla Liza, min lills bitch...

  

Snyggot Zentabus, alltid tiggandes i köket...

  

Här en bild på min Bamse, kolla hans öron, ett rosa och ett brunt. Han är så charmig och sällskaplig...

  


Nu ska jag prata färdigt med min kusse Anna-Carin, känner mej så disträ av att både blogga och prata i telefon... men ville ju visa mina bilder...


Var rädd om varandra.... Herrå !










Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards