Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Annica Sterneling - 17 oktober 2007 21:42

Jo det finns det nog en del som gör...

Jobbar ikväll/natt men det är ok. Har bara så in i h-e ont i min vänstra handled. Vid vissa rörelser gör det så ont att tårarna kommer. Skulle väl egentligen gå till doktorn men när ska jag hinna det ?

Har haft en kanonhelg med Micke och Carina, Micke fyllde 30 år i lördags + några år till och vi blev bjudna på en helkväll i Norrköping. Bland annat var vi på Baccus och åt alldeles fantastisk mat. Önskar man kunde dra tiden tillbaka...

Jag tappade min telefon den här kvälllen, själva telefonen blev jag inte så ledsen över men alla nummer som man har i den. Men fattar ni...med Carinas hjälp att hon ringde runt till alla ställena vi varit på rinde en pub på måndasgförmiddagen och hade tagit hand om den. Jag hade telefonen i fickan och när jag gick på toan åkte den väl ut. Tur att det finns ärliga människor. TYVÄRR har jag ju fått en digitalfilmkamera så jag glömde ta vanliga kort i lördags så jag har inga att sätta in här på bloggen...

Nu ska jag gå och läsa boken om Svullo som hans fd fru skrivit till minne av honom. Jag börjat och den är riktigt bra men ganska jobbig att läsa med tanke på det jag har i ryggsäcken...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards