Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av Annica Sterneling - 22 oktober 2007 10:27

Ju mer jag tänker på det desto argare blir jag...måste bara få ur mej...

Bara för att man är tjock är man inte dum i huvudet !!

Det är ingen fråga utan jag vill verkligen tala om det. Ett konstaterande! Har inte blivit utsatt personligen, för tillfället, för något men hört från flera håll saker som gör mig så in i helvete förbannad. Varför tror all "normalviktiga" människor att dom vet så bra ??

Bara för att man är överviktig "suger" man åt sig ALLA komplimanger man kan få...

ALLA sjukdomar en person har som har x-tra kilo beror BARA på vikten, om man så söker för öroninflammation...

Det är SÅ synd om "henne/honom" för hon är ju tjock...

Vem fan ska sitta och bestämma vart gränsen går ??

Har folk inga egna liv ? måste bara lägga sig i andras ? jag, personligen orkar knappt med mitt egna...

Åhhhhhhhhhh...nu skulle den där stugan i skogen passa mej kanon, jag är så jävla trött på människor.

Ska packa mej en rygga och ta mina hundar och bara gå ut i skogen, hoppas jag slipper se någon...jo Leffan frmåt eftermiddagen kan nog gå bra...bara han inte retar mig :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards