Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Annica Sterneling - 29 oktober 2007 19:56

skulle vilja ha flera såna dagar...det är inget särskilt som har hänt, det har bara varit en bra dag.

Efter jobbet blev jag inbjuden till Tessan på fika, hon hade handalt goda frallor och gott pålägg och tänt massa ljus. Vi pratade om allt och inget plus att vi planerade inför torsdagen och Växsjöresan. Det ska bli så kul att komma iväg, om jag ska vara ärlig tar jag det som en liten semestertripp.

Var på möte med chefen och en kollega och det mötet kändes väldigt positivt.

Sen träffade jag husse och doggissarna för att handla lite arbetsbyxor och jobbarskor till Leffan.

OCH SEN var vi på Dogdesigne i Tannefors och handlade till Svennis. För dagen behövde han ett par nya tröjor, dom blir så snabbt blöta och skitiga i höstslasket så han måste ha några att byta med.

Visst är han snygg i sin "Littel Devil" tröja ?

Men han är så trött, så trött. Det är jobbigt att vara ute och shoppa.

Tröja nummer 2...nu är matte inte så förtjust i blått och visserligen fanns den med rosa text men Svennis är ju en kille.

Det var meningen att Svennis skulle betalat sina kläder med pengarna han tjänade på Freja (Svennis är alltså en lite manlig hora, och jag hans hallick)

men vi betalade hans kläder,han kan spara dom pengarna till något annat.

Dogdesigne har egentligen stängt på måndagar men tjejen var tillfälligt i affären och plockade med varor så vi fick komma in och handla fást det egentligen inte var öppet. Snacka om vipkunder, va !

Nu ska jag krypa upp i soffan med ett par iskalla clementiner. Jag ÄLSKAR clementiner och kallla ska dom vara.

Sov sött, allihopa där ute... :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards