Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Godafton....

Av Annica Sterneling - 16 november 2008 21:28

Det jag stev häromdagen angående att människor är så komplicerade känner jag ännu mera idag.

Dagen började skapligt efter en bra dag med arbetskamraterna igår. Vi hade ju heldags personalmöte mellan 8,30-17,30, sen bjöd chefen bjöd sen på middag på Sangria. Det var mycket trevligt och jag prövade på att äta vildsvin och det var över förväntan gott.

Vidare idag har jag klippt mina hundar och gosa med kissarna, kollat på lite film oxå. Sen fick jag ett telefonsamtal som gjorde mej mindre lycklig kan man kanske uttrycka det. Fick massa tankar och funderingar, saker som jag känner att jag måste ta tag i fast jag inte hade tänkt det mer. Men jag är inte mer än människa... Skulle behöva vara ledig imorron men det är lite kort varsel till att få in någon annan.

Måste lämna ifrån mej kissarna imorron... vill inte... kommer sakna ihjäl mej...

Här är ett kort jag stulit från Tessans blogg sen hon och Kicki var inne och fika i fredags och kollade kissarna. Han är så go min lilla nallebjörn men vi har varit lite osams under klippningen idag. Zenta vill nämnligen inte stå upp eller hålla upp huvudet. Men fina blev blev dom bägge två.

Nu ska jag nattmata kissarna, smörja Ankans öra, städa kattlådan, kvällskissa hundarna, plocka ihop tvätt och sotera för Leffan ska tvätta imorroneftermiddag, borsta tanden och... ja försöka sova men jag känner att det kommer bli svårt med alla tankar som far runt i skallen. Så MÅSTE jag ju sova, som sagt börjar jag jobba 7,30.

Ha en bra natt !

 
 
zara

zara

18 november 2008 22:33

Grattis pappa, du har blivit morfar, HURRA HURRA
Pussar från din dotter Zara

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo

18 november 2008 23:25

Tänk Zen att nu är vi släkt:)Vi får börja med släktmiddagar!!
Svansvift och slafspuss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards