Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Här sitter Svennis och jag...

Av Annica Sterneling - 23 november 2008 12:21

... vi ska blogga lite.

Jag fick en fråga av Tessan igår om jag ville följa med på seans i eftermiddag. Jag blev jätteglad och sa ja direkt men så börja jag fundera, tiden skulle inte räcka till. Seansen börjar klockan två och håller på 1 1/2 timma ochjag börjar jobba klockan fyra. Hade jag fått veta lite tidigare kanske jag kunnat fixa så jag kunde kommit några minuter senare men det var lite kort varsel. Kanske det kommer en ny chans...


Här är då min tatuering på handleden som jag gjorde i tisdags, den har börjat "fjälla" och ser inget vidare ut för tillfället men jag är helnöjd. Den kommer se ut precis som jag tänkt mej.


Den här sitter i svanken och den är jag  oxå jättenöjd med. Någon kanske tänker "varför skriva sina hundars namn på kroppen ?" "och dom andra hundar du haft då ?". Jo, Zenta och Svennis har präglat mitt liv så mycket, dom har kommit till oss tidpunkter i livet som jag verkligen behövt någon och dom har påverkat mej så mycket. Jag älskar dom så mycket !! Nu finns dom PÅ mej hela mitt liv. Jag är så stolt !

Åsso va det kissarna... Jag hämtade dom i torsdags kväll och ikväll åker dom hem till pappa Lennart men jag får tillbaka dom på onsdag igen. Kul med delad vårdnand ! Idag är dom 6 veckor och om 2 veckor får jag eventuellt ta hem Nasse för gott. Jippie, den dagen längtar vi efter men samtidigt tycker man lite synd om dom att dom ska få dela på sej för dom har verkligen roligt ihop. Nasse kommer i och för sej ha Zen & Svennis men syskonen är ju ändå syskonen.

Nu ska jag plocka iordning mina saker för att snart packa iväg mej till jobbet. Hasta la vista, baby !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards