Direktlänk till inlägg 25 november 2008

Fan va jag är trött...

Av Annica Sterneling - 25 november 2008 22:53

... jaha på vadå ??

På det mesta för tillfället. Har lärt mej en gång att man kan inte ändra på andra bara på sej själv. Det man retar sej på, på andra människor är ofta sånt som andra retar sej på hos mej... tänk om man kunde leva som man lär ibland, va?

Men man är ju inte mer än människa...

Min kusin från Jönköping har skaffat en blogg på 7e himlen, en kristen sida. Jag har varit ute och läst mycket av det hon skriver och säger, för hon har lagt ut på Youtube oxå. Hon har gett mej massa funderingar. Det är festligt, vi har aldrig dierkt umgåts så som Anna- Carin och jag har gjort, känner egentligen bara en lite rädd tjej från vi var mycket små och nu sitter jag här och beundrar det hon berättar.

Skulle följt med till Stockholm nästa helg genom Fritt Följ på hundutställningen och städat men ibland lovar man saker som bara blir helt fel sen. Tråkigt bara att det känns som man sviker men vi har i alla fall sagt ifrån i god tid. Sist vi var med på det här evenemanget var det folk som sa ifrån samma dag och en hörde inte ens av sej utan vi fick jaga denna för att få en förklaring.

Jag har så förbannat svårt att säga nej ibland... måste bli bättre på att stå på mej, blir så rasande nu när jag sitter här och tänker efter... folk trampar fortfarande på mej, gör lite som dom vill med mej, tror att dom ska "tänka" och bestämma åt mej. Visst att det har blivit bättre än förr... jagv har ett måtto som jag levt efter: har jag klarat mej utan den/dom peronerna innan kommer jag med all sannolikhet göra det i fortsättningen oxå. Så det så.

Nu ska jag släppa bitterheten, lägga mej och gosa med mina älsklingar, imorron kommer kissarna hem om så bara för ett par dagar. På lördag far vi på endagarskryssning med julbord tilsammans med Pelle, Björn och Perra. DET ska bli kul.

Tjao ! 

 
 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

26 november 2008 23:00

Jo du ibland kan man bli riktigt sårad och ledsen...och det där med "nej" är ngt jag börjar lära mig nu vid 44 års ålder;)
Tur vi har våra hundar för dom kan manALLTID lita på där finns inget ljug eller falskhet...
Kram!

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

29 november 2008 00:51

Tack för att ni är världens goaste grannar!!
Du har en utmärkelse att hämta på min blogg...
KRAAAAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica Sterneling - 11 november 2011 19:33

... trött, trött, trött och trött ! Trött på allt och inget, trött på alla och mej själv. Det är ju fredag, jobbat en vecka, känner mej lite rastlös... Det blir lite film idag, ska se Änglagård, den sista. Har i och för sej redan sett den me...

Av Annica Sterneling - 18 oktober 2011 05:14


... och jag kan bara inte sova !!!! Kan bara skylla mej själv... som man bäddar får man ligga, heter det ju...   I går kväll var jag med Frivården på ett medlemsmöte tillsammnas med Micke. Annika Österberg var där och berättade om sitt liv i fä...

Av Annica Sterneling - 12 oktober 2011 10:27

Man kan tro att jag fyllde jämt som jag blev firad men jag blrv bara 43 i år... Fattar ni !!! 43 år ! Hur gammal man hunnit att bli... men det är väl bara att acceptera. Fast egentligen har jag inte så stor åldersnoja, man är inte äldre än man kä...

Av Annica Sterneling - 19 september 2011 07:34

Ny vecka, nya utmaningar...   Känner mej kanske inte riktigt så poitivt som det lät, men klockan är ju inte så mycket än så jag hinner nog snart ikapp...   I helgen fick jag en ny kamera så jag har testat lite... så många knappar på den som j...

Av Annica Sterneling - 28 augusti 2011 17:54

Det värsta är att tiden går så himla snabbt när man har roligt... vi har varit på stadsfesten i eksjö från i fredags till idag, varit med Pejje hela långa helgen... Tyvärr blev det inga bilder från helgen men jag tänkte lägga in lite andra bilder f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards