Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Annica Sterneling - 3 januari 2009 17:23

  ..nja kanske inte, det skulle visst bli -16 grader kallt inatt. Men man kan ju   alltid längta efter sommaren. Jag har jobbat idag mellan 7,00-16,00 och ja... det gick det oxå men det är skönt att det är kväll och L E D I G T. Vi skulle åkt till Kimstad ikväll och badat tunna men Leffan känner sig fortfarande hängig och hostar. Tråkigt men sånt är livet mellanåtFrog Kiss, det blir inte alltid som man tänkt sej. Skönt för Micke i alla fall, så slipper han "repor i lacken och en och annat bitmärke"  Tongue Outkanske .

Skulle jobbat jouren i morgon kväll men jag har tagit semester, har lite att göra och fundera över. Ska ta tag i det nu.

Gud va kissen Cat är mysig, han är helbusig men på ett behagligt sätt, utan när han hugger en i armen förstås. Svennis och han har så kul ihop, dom har blivit riktiga kompisar. Zen är fortfarande lite pappa, tvättar kissen och puttar lite på honom med nosen.

Nu ska jag skutta in i duschen för jag har varit en sväng i solariet och jag luktar INTE GOTT, sen blir det MAGNUS och körslaget. Tscha hej svejs !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards