Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Annica Sterneling - 6 januari 2009 21:36

Ännu en dag i... verkligheten...

Jaa va ska man säga, vissa dagar får man veta än det ena och en det andra. Helt onödigt vetande kan man tycka men jag får väl leva efter mitt egna motto. Allt har en mening !!

Men när människor är utstuderat elaka fattar jag inte varför ?? En annan sak som jag oxå har väldigt svårt att smälta och acceptera är när man läser andras privata saker, som t ex dagböcker och annan privat "text".

Satan i gatan så besviken man blir... men nu ska jag berätta något roligt istället. JAG HAR KÖPT EN EGEN BIL, EN VOLVO !! Visst den är en -88, en 740 GLT, den är gammal men den är välvårdad. Lite småskravanker men vad mer kan man begära, den har gått 17 000 mil och jag gav 8000 riksadaler för den och jag är så GLAD. I går och idag på fm var jag ganska osäker på om jag gjort rätt men nu känner jag mej säkrare. Har pratat med brossan och han har lovat att hjälpa mej med felen, han är ju bilmekaniker så det tackar jag för. Och med det jag berättade och beskrev tyckte han att jag hade gjort ett kap. Träffade Hasse och Kjell idag på Biltema och dom sa samma sak, Hasse har skruvat mycket med bilar och efter att han tittar runt i bilen sa han samma sak som Pejje. Han hade en vinge till bakluckan och ev ett jalusi som jag skulle få honom. DÅ blir det ju en riktig Volvo...

Nu ska jag häva mej, det är arbetsdag imorron igen.

Natten då...(så sa vi alltid hemma när jag var liten, lite nostalgi...)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards