Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Annica Sterneling - 4 januari 2009 21:59

...det är ju så här man ska göra när man väger sej !!!

Smart, va ???

Kan man ju ta det lilla lugna med denena nyårslöftet. Tänk så bra när man kan hitta något positivt med allt...

Imorron ska vi åka och kolla på en bil, som vi jobbar just nu har vi behov att ha två bilar. Har hittat en sossercontainer i Åtvidaberg som verkade ok men man måste ju titta på den. Och ja, jag kan ju SÅ mycket om bilar så det blir nog kanoners menjag har kollat lite med brossan och med den informationen som jag kunde ge honom på telefon tyckte han att det riktigt skapligt.

Fasen så kallt det är då... jag vi kan ju klä på oss med LillSvennis kan ju knappt rasta sej. Han krampar i sina små tassar efter bara en liten stunds promenad. Hade planer på att gå en riktig långpromenad men vi ställde in den med tanke på Svennis och hans små tassar. Har istället städat bort julen medans Leffan var och sålde pappa Unos tvättmaskin. Jag städar altid bort julen tidigt, det är fint med rött, lyktor, lampor och tomtar men nu är jagh trött på att. Har bara utomhusbelysningarna kvar och dom kan få vara ett tag till.

Imorron kanske jag är med volvo, fasen vad spännande... gu naight !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards