Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Annica Sterneling - 26 januari 2009 19:32

... jag har skaffat facebook och har hängt där mycket. Det är jättekulWoohoo, har hittat gamla kompisar som jag inte pratat med på flera flera flera år... oj, va gammal jag kände mej nu. Det kan jag varmt rekomendera. När Stina "tjatade" på mej att skaffa facebook sa jag hela tiden att nej, jag har ändå inte några kompisar... men det hade jag ju !!!

Mitt andra liv på datorn har blivit BLOCKET, gud va folk säljer grejer !!!

Jag älskar att... har faktiskt fyndatShopping Spree en del saker och mer kommer det att bli.   

Idag har jag varit med om något ... märkligt, man slutar aldrig att förundras hur människor fungerar. Jag har ju innan berättat om puckot, min arbetskamrat. Idag har vi haft personalmöte med följ att han skulle jobba till 17,30. Han dök inte upp. Han ringde inte och meddelade sej varför han inte kom. Han svarade inte i telefonerna, inte ens när chefen ringde. En vuxen karl på över 50 år som beter sej som en barnunge, tycker jag. Så patetisk !! Stå för vad man gjort... be om ursäkt, om man själv tycker att man gjort galet eller bara gå vidare. Men att svika sina arbetskamrater på det här sättet var verkligen inget jag trodde om honom. Jag som sett upp till honom så mycket. Fy fan vad man kan berdra sej...

Tur jag har mitt lilla zoo här hemma... jag blir så lycklig när jag kommer hem. Två hundar, en kissunge och en liten bökgris.... nej jag menar en ekorreunge.

Jag är förresten lite orolig för Nasse, han har fått en rejäl knöl efter chippmärkningen. Jag var i kontakt med Jägarvallen i lördags men eftersom han inte var mer tagen av knölen tyckte hon att jag kunde avvakta, men den är fortfarande kvar så imorron ringer jag igen. Men han äter och dricker, kissar och bajsar och LEKER så han är nog inte så medtagen av knölen. Han fick en kattställning av Petra och den ÄLSKAR han... tack gummanBow Down, den kommer verkligen att komma till anvämdning.

Nu ska vi kolla en ny svensk serie på tv så hat så bra...  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards