Alla inlägg den 4 november 2009

Av Annica Sterneling - 4 november 2009 20:35

Jag älskar första snön... när jag bodde hemma gick mamma och jag alltid på en promenad när första snön kom... ett fint minne.

I dag gjorde vi iordning en ryggsäck med kaffe och äggmackor och en påse med köttbullar och gav oss iväg till skogen. Vi hamnade i Jägarvallen... la först var sitt spår till hundarna sen gav vi oss iväg på en lång skön promenad. Även om det blåste lite snålblåst så var det jätteskönt inne i skogen.

Grabbarna fixade sina spår duktig, det är bara matte som blev lite exalterad över att visa husse hur duktiga dom är så det gick lite trögt för Svennis i början men sen tog han spåret med glans. Efter fikat la vi lite köttbullerace, det gillar dom massor.


Snodde lite bilder av Tessan, när vi skulle ut på morgonpromenaden kom Tessan och vovvarna ifatt oss och vi tog en skön promenad tillsammans. Tessan hade med sin kamera så som sagt, jag passade på att sno några bilder...

  

Den här stubben har någon dekorerat. Snygg, eller hur ??

  

Alla fyra grabbarna luktar runt... sniff, sniff, sniff.

  

En "sovande" smustig lite griskulting kommer farandes...

 





  

Primo och Zenta slåss om att vara duktigast på att tigga... och dom är precis lika duktiga.

  

Kolla på dom här älsklingarna... Svennis blir galen när Primo springer och han inte hinner med.

    

Lite mer tiggande...

  

... och som synes ger det ju reultat.


Idag har vi hyrt Johan Falks två sista filmer, vi har sett den ena så nu är det bara en kvar. Snyft ! Dom är så himla bra... men allt måste ju ha ett slut. Och för den delen, är det bra att det inte blir för många av varje för man tröttnar till slut. Jag sa just det om House igår, jag tycker att det har blivit lite uttjatat, allt blir så lika till slut.

Nu ska jag kolla på Greys Anatomý, det blir en himla massa tv ikväll men jag är på sånt humör. Ibland är det skönt att bara glo på filmer, man slipper tänka på mer än det man tittar på.


Blev så glad, fick en kommentar av en kvinna i inlägget innan detta. Jag vet inte vem hon är men det är kul att få respons på att det är någon som läser min blogg. Det är kul med bekräftelse... nu börjar Grey´s Anatomy. Herrå !


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards