Alla inlägg den 25 november 2009

Av Annica Sterneling - 25 november 2009 11:05

Jag vet att jag är lite knasig, men jag kom på det i natt när jag inte kunde sova.

När den "värsta" förälskelsen hade lagt sej när jag träffat Leffan började jag reta mej på hans snarkningar. Många nätter har jag tagir mitt täcke och drämt igen sovrummsdörren så grannarna säker har vaknat.

SÅ var det någon som sa : pröva att använda öronproppar. Det var lite obehagligt i början men nu kan jag inte sova utan mina proppar även om jag sover ensam. Det har blivit en vana. Visst är det så att man hör lite ljud i allafall  men det är kanonbra och jag får sova. Inatt låg jag som sagt och fundera och kom på vad underbart det var att bara höra mej själv, mina egna tankar, min EGNA LILLA VÄRLD. Så somnade jag och vakande utvilad och tillfreds.

Hundarna och jag har varit på en skön skogspromenad idag, visst det är blött och lerigt som f***n men det var lovley. Det bästa med det här vädret är att det är inte så mycket folk som är ute och går, hundarna kan gå lösa och bara rusa av sej.


I går var jag och fikade hos

  

Nina och hennes tre små...

    

älsklingar. Kissen, Marängen och Fia.

Marängen och Fia är ju Nasses systrar och dom är så fina.

Det var jättetrevligt att äntligen fått tummen ur ....... och få till en tid att umgås med Nina. Skönt att sitta och prata, ett avbrott från vardagens andra bekymmer.

Den 4 december ska NIna och jag åka till Carina, vi ska julbaka lite tillsammans. Det ska bli trevligt.

    

Visst är dom vackra, flickorna !?

Men kan dom va annat när dom har Nasse som brossa   ...


Idag börjar jag jobba klockan 14.00, så nu ska jag pyssla lite, slåss med snabeldraken, duscha, käka lunch, kissa doggsen...


På lördag ska Leffan och jag åka på en KÄRLEKS kryssning   . Vi behöver göra något, bara han och jag. Så vi betällde en kryssning, det är lagom länge att vara borta från "barnen". Det ska bli kul !


Ha en bra onsdag, allihop... tänk på att ett vänligt ord till någon kan rädda dennes dag... HERRÅ !!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards