Alla inlägg den 15 november 2009

Av Annica Sterneling - 15 november 2009 21:31

...med Helena Bergström. Det är Heartbreak Hotel... jag tycker att den är underbar !!!

Har haft en helt ok helg. I går var jag med Micke till Karlstad och levererade den näst sista valpen, det var Uno. Jag har ju egentligen ingen relation till valparna på det viset men det kändes ändå jobbigt att lämna bort det lilla knytet. Man får verligen hoppas att alla trollen kommer att få det bra.

Leffan var hemma med Carina och när vi kom hem igen käkade vi en kanongod smörgåstårta. Det var meningen att vi skulle festat till det men ingen av oss var så speciellt festasugna så det blev en lugn kväll och vi for hem ganska skapligt tidigt.

Idag har jag pysslat hemma, städat,tvättat, strykit in tvätt och bara myst omkring.

I eftermiddags kom  Micke, Carina och lilla Iris. Det var en frikt fläkt, Iris är en vildbusa. Helt underbar liten krabat som man bara kan låta bli att tycka om. Men som alltid... tiden springer iväg oxå pupp.. var dom borta.


Leffan var och tatuerade sig i torsdags och den blev så himla snygg. Nypa är så säker. Bilden var egentligen menat att ha på en rygg eller på bröstet så Nypa ritade om den så den passade på en överarm plus att han satte dit horn på hjälmen...

  

Jag blir lite avis... vill oxå... men jag är stolt över Leffans för den blev som sagt sketasnygg !!

Nu var det så att jag tittade runt lite medans Leffan tatuerade sej och hittade en bild som jag vill ha. Inget som jag någonsin förut hade kunnat tänka mej. Och jag vill ha den i färg... något som jag ALDRIG skulle ha. Jag tror att jag ska gå och beställa tid nästa fredag, till februari är dom tiderna.

Motivet är en asful råtta med lång rosa svans, den ska sitta på skuldran... Den symboliserar mej ända ut i fingerspetsarna... ful på utsidan men fin på insidan !

Jag blev kär så fort jag fick se den.


  

Här är en del av min lilla trollsamling, har faktiskt till och med dammat bland trollen idag.

Så var jag och duschade innan, när jag steg ur badkaret såg kanten ut så här...

   

... små, små kissetassar. Hade han suttit och smygtittat på matte medans jag duschade. Snuskkisse ! Han springer ju in och ut på framsidan och det är lite lerigt där han och Zenta har hjälpts åt att gräva, där av de leiga små tassavtrycken.


Nu ska jag kolla färdigt på filmen... hörs en annan dag... Herrå !  


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards